Житомирський спеціальний центр розвитку дитини санаторного типу №41
здійснює свою діяльність відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 № 641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 № 305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234), Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності(затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 № 446), інших нормативно-правових актів.
В нашому закладі виховуються 270 дітей.
Склад педагогічного колективу 42 педагоги, у тому числі:
завідувач – 1
вихователь-методист – 1
вчителі-логопеди – 5
практичний психолог – 1
соціальний педагог – 1
музичні керівники – 2
інструктори з фізкультури – 3
керівники гуртків – 3
В закладі працюють педагоги, які мають:
кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»- 23
«спеціаліст І категорії» – 9
«спеціаліст ІІ категорії» – 5
“11 тарифний розряд” – 4.
Освітній процес реалізується за програмами розвитку дітей дошкільного віку “Українське дошкілля”
Структура закладу:
В дошкільному закладі функціонують:
⇒ басейн;
⇒ два фізіотерапевтичні кабінети;
⇒ студії образотворчого мистецтва, художньої праці;
⇒ кабінет практичного психолога;
⇒ кабінет англійської мови;
⇒ логопедичний консультативний пункт;
⇒ хореографічна студія;
⇒ гурток фізкультурно – оздоровчого спрямування «Здоров’ятко».
Герб – це знак, своєрідний ключ до історії сім’ї, міста, держави.
В нашому казковому містечку дитинства також є свій герб, ключ який відкриває двері у «Лісову казку».
На гербі нашого центру зображено ліс, сову, казку, що символізує саму назву нашого закладу «Лісова казка». Сонце символізує тепло, яке віддають дітям добрі, щирі, чуйні люди, що працюють в «Лісовій казці».
Чотирнадцять промінців – це чотирнадцять груп, в яких виховуються наші малята. Символ, який несе кожен промінець, означає, що діти наші захищені, зростають в любові і турботі, всебічно розвиваються їхні обдаровання, таланти, про їхнє здоров’я, фізичний і психічний розвиток турбуються ніжні дбайливі руки всіх працівників дошкільного закладу.
В «Лісовій казці» виховується особистість, яка здатна зробити свідомий крок у доросле життя.
Гімн:
Країна дитинства, де казка живе.
Тут кожен малюк cвого друга знайде.
Тут сонце і радість, щасливий тут сміх,
Завжди тут стрічаютьп ривітно усіх.
Це казка, це лісова казка – веселий і сонячний дім для діток.
Це казка, це лісова казка – це наш 41-й дитячий садок.
У нашім садку гарно квіти цвітуть.
Здорові й щасливі тут діти ростуть.
Ідуть задоволені їхні батьки, в надійних руках тут завжди малюки.
Завідувач
Масловська Любов Андріївна
В 2006 році Житомирський спеціальний центр розвитку дитини санаторного типу №41 очолила молода та енергійна завідувач Масловська Любов Андріївна. Вона працює в дошкільному закладі з 1985 року. Закінчила Бердичівське педучилище, 1985 р., за спеціальністю “вихователь дошкільних закладів” та Житомирський державний педагогічний університет ім. І. Франка, 2003р., за спеціальністю “вчитель початкових класів”.
Масловська Любов Андріївна зробила вагомий внесок в зміцнення матеріально-технічної бази, опікується здійсненням навчально-виховного процесу в закладі, завжди підтримує в колективі середовище, де комфортно та затишно всім, де зароджуються нові педагогічні ідеї, дитячі успіхи та досягнення. Якщо є цікаві ідеї – будуть і плоди. Вдалий старт – успішна кар’єра.
Вихователь-методист:
Ковальчук Тетяна Анатоліївна
має вищу педагогічну освіту зі спеціальності “Педагогіка і методика середньої освіти.Мова та література (англійська, німецька)”, спеціаліст першої категорії, педагогічний стаж – 11 років.
Вихователь-методист організовує роботу методичного кабінету центру розвитку. Одним з головних завдань діяльності методичного кабінету ЖСЦРД №41 є організація системи методичної роботи, спрямованої на удосконалення професійної майстерності, психолого-педагогічної культури педагогічних працівників, підвищення їх кваліфікації, активізації творчого потенціалу та збагачення досвіду.
Зміст методичної роботи в закладі будується на основі державних документів про освіту, науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок психолого-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем організації методичної роботи, інформації про перспективний досвід.
Методична служба закладу на чолі з вихователем-методистом Тетяною Анатоліївною знаходиться в постійному творчому пошуку ефективних методів та прийомів педагогічної діяльності, робота з педагогічними кадрами наповнена цікавими формами роботи: квестами, семінарами-практикуми, педагогічними мостами тощо.
Вас вітає практичний психолог.
Клімінська Олександра Вікторівна
Усі дорослі колись були дітьми. Напевно дитячі кроки є найважливішими у житті кожної людини. В цей час дитина зустрічається з величезною кількістю труднощів, які формують її особистість в майбутньому. Саме у дитинстві визначається ставлення до оточуючого світу, система цінностей, моделі поведінки, які зберігаються протягом усього життя і визначають майбутнє вашої дитини. Безпека і затишок, як зовнішні ознаки нормального розвитку це ще не все. Не варто забувати про внутрішні, глибинні компоненти особистісного розвитку. Вони не завжди помітні, але про них потрібно пам’ятати обов’язково. Відповідальність за гармонійний, нормальний розвиток дитини лягає на батьків, але є моменти, стикаючись з якими, навіть найдосвідченіші батьки відчувають себе безпорадними. І це нормально! Не можна знати все, але потрібно і важливо знати як, або за допомогою чого можна вирішити проблему. У такій ситуації вірним кроком стане звернення до дитячого психолога. Психолог допоможе розібратися в суті виниклих труднощів будь то капризування, агресія, впертість, вікові кризи у розвитку дитини та підкаже виховні прийоми, а при необхідності позаймається з дитиною, щоб допомогти подолати непростий період.
Години прийому для консультування батьків в моєму робочому графіку відводяться на :
⇒ Вівторок з 16:30 до 18:00
⇒ П’ятниця з 8: 30 до 10:00
Із задоволенням з вами поспілкуюсь!
Соціальний педагог
Гарманчук Марина Олександрівна
Соціальний педагог – соратник дитини, і його мистецтво полягає в тому, щоб не робити все за дитину, а залучати її до діяльності.
Дотримуюся педагогічної етики, поважаю гідність особистості дитини, захищаю її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства. Постійно підвищую свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.