Ортопедична №4 “Дослідники”

Ортопедична №4 “Дослідники”

“Світ навколо дитини-це світ природи з безмежним багатством явищ, з невичерпною красою”.

( В.О.Сухомлинський )

Формування особистості поза світом природи неможливе. Так вважаємо ми, вихователі ортопедичної групи №4  – Годлевська Олена Василівна та Грабовська Тетяна Ігорівна, та наш помічник Королюк Людмила Іванівна.


Ми має на меті не лише формувати в дошкільнят основи природодоцільного світогляду, а водночас розвивати ціннісно-змістовне наповнення за екологічним та природничим напрямками нашої роботи, яка сприяє тому, щоб дітки нашої групи усвідомлювали себе невід`ємною частинкою природи, щоб вони почувалися відповідальними за наслідки своїх дій в довкіллі. Тому ми навчаємо дбайливо ставитися до всього живого на землі: до рослин, тварин, людей і до самих себе; до повітря, води, ґрунту, навчити жити відповідно до законів природи, розуміти природу, її взаємозв’язки.


Дошкільний вік є найважливіший період формування активного інтересу до пізнання оточуючого. Саме тому ми вирішили створити STREAMлабораторію на майданчику. Лабораторія – це база для специфічної діяльності, де діти перетворюються на “науковців-дослідників”, проводять досліди, експерименти, визначають стан погоди. З метою досліджень в лабораторії і на прогулянках на бізі борді у павільйоні ми розмістили календар погоди і природи, терези, календар з рухливим віконечком для визначення числа місяця та годинник “Дні тижня”, термометр, годинник “Настрою”, терези. Розмістили у лабораторії “Шафу знахідок”. До цієї шафи наші дітки разом зі своїми татами, мамами, бабусями, дідусями приносять і складають усе незвичайне, що знайшли у довкіллі та що може бути цікавим для опису, порівняння, виховання спостережливості.

Крім того ми ще розбили клумбу з рослинами, що цвітуть протягом року, зробили сонячний годинник, дощомір для вимірювання кількості опадів,  різноманітні флюгера, вертушки та інші прилади, які допоможуть стежити за вітром.

 


Ми намагаємося розкрити у наших малят ціннісне ставлення до природи.

Отже, розвиваймо у дітей прекрасне та чуйне!!!