Логопедична панорама

31.Сер.2023

Ігрова логопедія – це методика, яка подобається дітям. Проводячи заняття в ігровій формі дає можливість дітям краще пізнати навколишній світ та себе. Удосконалена та осучаснена ідея гри “Фразовий конструктор” надзвичайно корисна та цікава для розвитку мовлення дитини, допоможе засвоїти правильний порядок слів у реченні, автоматизувати слова у мовленні та розвивати оптико-просторовий гнозис, координацію рухів рук. … Продовжити читання “Фразовий конструктор”

Детальніше
09.Сер.2022

Мовленнєві проблеми сьогодні стали досить поширеним явищем. У третини обстежених дітей можна виявити мовленнєві вади. Деякі мовленнєві вади позначаються на інтелекті дитини. Відома влучна фраза англійського невролога Джексона: “Інтелект іде в упряжці мовлення”. Справді, затримки в розвитку мовлення спричиняють затримку розумового розвитку дитини, обмежують її загальний потенціал. Мовленнєві проблеми в подальшому житті дитини спричиняють погану … Продовжити читання “Робота логопеда”

Детальніше
26.Бер.2021

Кінезіологія як засіб розвитку мовлення    Кінезіологія – це наука про розвиток головного мозку через рух.  В.О.Сухомлинський уважав,що рух пальців сприяє активізації мовленнєвих центрів головного мозку і посиленню діяльності мовленнєвих зон.    Кінезіологія – це наука про розвиток розумових здібностей і фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Це своєрідна «гімнастика мозку».    Основна мета кінезіології: … Продовжити читання “”

Детальніше
09.Бер.2018

«Дихаємо правильно – легко розмовляємо» Дихання, яке з’являється в момент вимовляння звуків, слів, фраз і бере безпосередню участь у їх утворенні, особливе. Воно називається мовленнєвим. Чітка звуковимова, красива дикція неможливі без добре розвинутого мовленнєвого дихання. Доведено, що артикуляційний, дихальний та голосовий апарати постійно координуються у процесі мовлення, працюють синхронно. Існує пряма залежність організації мовленнєвого дихання … Продовжити читання “Вправи на дихання”

Детальніше